نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
21830
-
الف
+

شک و تردید پولیس از علت اصلی مرگ «سوشانت سینگ راجپوت»

علت اصلی مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» بازیگر جوان سینمای هند توسط پولیس و کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم2، بعد از پیدا شدن جسد «سوشانت سینگ راجپوت» بازیگر 34 ساله بالیوودی در خانه اش و گمانه زنی هایی درباره خودکشی وی، خانواده او خواستار تحقیقات بیشتر برای علت مرگش شدند. 

عموی مادری «سوشانت سینگ راجپوت» روز بعد از فوت وی در مصاحبه ای گفت: ما فکر نمی کنیم که او خودکشی کرده باشد، این قضیه بسیار مشکوک است و پولیس باید موضوع را بررسی کند. در واقع به نظر می رسد که یک توطئه ای پشت مرگ او وجود دارد و وی به قتل رسیده است.

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، سوشانت در روز حادثه از ساعت 6 و نیم صبح بیدار شده است و آخرین چیزی که از خدمتکار خواسته یک لیوان آب انار بوده که حدود ساعت 9 و نیم صبح خورده و بعد از آن راهی اتاق خوابش شده است.

طبق این گزارش، وی ساعتی بعد هنگامی که یکی از آشپزها به در اتاق او می زند تا درباره نان چاشت از او سؤال کند مدتی طولانی هیچ جوابی از جانب دریافت نمی کند بنابراین افراد داخل خانه به اتاق سوشانت هجوم می آورند و حوالی ساعت 12 و نیم ظهر می بینند که او به دار آویخته شده است.

لازم به ذکر است که کارکنان سوشانت متشکل از دو آشپز و یک خدمتکار در مورد مرگ نامعلوم وی تحت بازجویی قرار گرفتند و پولیس با همسایگان و نزدیکان سوشانت نیز صحبت کرد. همچنین یکی از کارکنان خانه سوشانت گفته که او از چند روز قبل بسیار آشفته بوده است.

بر همین اساس، یک تیم چهار نفره از کارشناسان آزمایشگاه علوم طب عدلی کالینا نیز بعد از چاشت روز دوشنبه 26 جوزا(خرداد) از خانه سوشانت در بندرا بازدید کردند و شواهدی را جمع آوری کردند تا نتیجه بگیرند که این یک قتل بوده یا خودکشی.همچنین موبایل سوشانت در آزمایشگاه طب عدلی مورد بررسی قرار گرفت.

در حالی که بسیاری از هنرپیشگان سینمای هند دلیل اصلی مرگ وی را خودکشی این بازیگر جوان می دانند، بر اساس تحقیقات و گزارش های انجام شده، سوشانت به دلیل رقابت حرفوی دچار افسردگی بالینی شده بود و پولیس بمبئی گفته که این موضوع را نیز بررسی خواهد کرد.

گفتنی است که آخرین فلم «سوشانت سینگ راجپوت» یعنی «دل بیچارا» به زودی بصورت انترنتی نشر خواهد شد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

واقعاسوشانت مرده چی دارین میگین شمامن باورنمیکنم بحدا

ملکا

سوسانت چرابایدخودکشی کنه آرزوش بازیگری بودکه به آرزوش هم رسیدمن نمیتونم باورکنم سخته باورش اشکم دراومده بخدا

کاربر مهمان

سوشانت به قتل رسیده اینو همه میدونن هیچ کس باور نمیکنه که اون آدم با اون همه امید خودکشی کنه

کاربر مهمان

سلام من خیلی ناراحت شدم اون بازیگر خیلی خوبی بود 😌😌